ترفند سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل برای شما کاربران محترم
استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده که تنها لیستی از شماره های
تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید با فعال نمودن
سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام های
گفتاری تماس گیرندگان را دریافت کنید.
سرویس قابلیت ذخیره ۳۰ پیغام ۱۲۰ ثانیه ای را دارد. پیغامهایی که شنیده
نشده باشند تا دو روز و پیغامهای شنیده شده یا ذخیره شده تا ۷ روز در پیام
گیر باقی می مانند.
آن به بعد هر زمان که خارج از محدوده پوشش شبکه ام تی ان ایرانسل بوده و
یا تلفن همراهتان را خاموش کرده باشید، سیستم پیام های گفتاری تماس
گیرندگان را ضبط خواهد کرد.
-
برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره ۳ را وارد نمایید.
-
برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره ۱ را وارد نمایید.
-
برای فعال نمودن این سرویس شماره ۱ را انتخاب نمایید.
چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود راغیر فعال کنید؟
شما می توانید در هر زمان با تماس گرفتن با شماره ۷۰۰ این سرویس را غیرفعال نمایید:
-
برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره ۳ را وارد نمایید.
-
برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره ۱ را وارد نمایید.
-
برای غیر فعال نمودن این سرویس شماره ۴ را انتخاب نمایید.
درصورت انتقال تماسهایتان به پیام گیر صوتی و یا سرویس ذخیره شماره تماس
گیرنده، دیگر نمی توانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل نمایید.
باید
با شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید و هنگامی که از شما خواسته شد، شماره
کامل تلفن همراهتان را وارد کنید. به دلایل امنیتی برای آنکه بتوانید از
طریق تلفن دیگری پیام های صوتی ضبط شده در تلفن همراه خود را گوش دهید،
احتیاج به یک کلمه رمز دارید. شما می توانید نخستین بار که شماره ۱۰۰ (با
استفاده از شماره تلفن ام تی ان ایرانسل خود)را می گیرید و یا با گرفتن شماره ۱۰۴ مبادرت به تعیین کلمه رمز نمایید.
تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیامهای صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.
انتقال تماس تنها می توان یک شماره دیگر و یا سرویس “ذخیره شماره تماس
گیرنده” را انتخاب نمود. به عبارت دیگر انتقال به هر دو گزینه به صورت
همزمان امکانپذیر نمی باشد.
نظرات شما عزیزان: